Gospelinstuif 17 juni

Tijdens de braderieavond stonden onze kerkdeuren open om de mensen uit te nodigen deel te nemen aan de gospelinstuif wat een afsluiter is voor het seizoen van de Seasingers. 

Vanaf 19.30u zongen de Seasingers een vol uur hun repertoire, waarbij diverse leden ook een solo zongen.  Met de mooi gezongen gospels nog in het hoofd verlieten de mensen de kerk. 

Voor alle leden van de Seasingers gaat nu, wat hun oefenavond betreft , hun vakantie in .